Nasser Zamiri Official WebSite

 
يكشنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۸
حضور «روابط خانوادگی» در بخش مسابقه جشنواره ی معتبر «لایپزیگ»


مستند بلند «روابط خانوادگی» در بخش مسابقه جشنواره «لایپزیگ» آلمان به نمایش درمی آید.

به گزارش بانی فیلم، مستند بلند «روابط خانوادگی» ساخته ناصر ضمیری به بخش مسابقه اصلی فیلم های بلند شصت و دومین جشنواره بین المللی مستند و انیمیشن «لایپزیگ» آلمان راه یافت. این فیلم تنها فیلم ایرانی حاضر در بخش مسابقه فیلم های بلند مستند در این جشنواره قدیمی و مهم است.

ساخته ناصر ضمیری که در این فستیوال با ۱۰ فیلم دیگر از سراسر جهان رقابت می کند، محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

جشنواره مستند «لایپزیگ» امسال در شصت و دومین دوره برگزاری خود قرار دارد و جزو مهمترین و معتبرترین جشنواره های مستند جهان است. این فستیوال که مورد تایید آکادمی اسکار و بفتا نیز است، جزو جشنواره های الف جهانی محسوب می شود.

ناصر ضمیری ساخت آثار سینمایی، کوتاه و مستند را در کارنامه خود دارد و فیلم هایش تاکنون در جشنواره های بسیاری در سطح جهان به نمایش درآمده و جوایز متعدد بین المللی را نیز کسب کرده است. ناصر ضمیری به همراه تدوینگر و پژوهشگر فیلم، ندا اسدی، برای نمایش و نقد و بررسی «روابط خانوادگی» در جشنواره «لایپزیگ» حضور خواهند داشت. این جشنواره از ۲۸ اکتبر تا ۳ نوامبر در شهر لایپزیگ آلمان برگزار می شود.

عوامل اصلی «روابط خانوادگی» عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: ناصر ضمیری، طرح، پژوهش و تدوین: ناصر ضمیری، ندا اسدی، نور و تصویر: ناصر ضمیری، صدابردار: معین اسدی، طراحی و ترکیب صدا: احسان افشاریان، موسیقی: عبدی بهروانفر، مدیر تولید: آمنه رحمانی، دستیار کارگردان و دستیار تصویر: محسن صادقی، عنوان بندی: حمید برزگر، طراح پوستر: طاها ذاکر، عکاس: ساغر صادقی، مترجم: هدا لزگی، هماهنگی: حمید نظام خواه، محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

 
WebSite: http://www.toranjcinema.com
Email: info@toranjcinema.com